De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL JBLBB3WIFIBLKEP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hans3P 27-06-2023

Let's Party

JBL Boombox 3
Nu een week getest en moet zeggen geweldige sound heeft deze Boombox 3. Hadden al een Charge 5 maar deze overtreft hem met glans. Geluid is kraakhelder, lekker diepe bass en midden en hoog zijn ook echt goed. Tijdens examen feestje (buiten) kwam ie echt goed tot zijn recht bij ieder genre. Van hard core, techno, 80's (pa en ma willen ook wat) tot Nederlandstalig, hij speelt het allemaal met een superieure geluidskwaliteit en kan ook echt lekker hard zonder vervormen. In combinatie met de Wifi (Bluetooth kan ook) heb je hem zo spelend (kind kan de was doen). Als je hem uit de doos haalt (het weegt wat maar dan heb je ook wat) valt meteen het design en de solide vormgeving op en is gewoon een goed en zeer mooi apparaat. Voor het aansturen van deze geweldenaar JBL one app downloaden, Spotify koppelen en spelen maar. Accuduur is genoeg voor avondje pubers vermaken en zelfs een lege phone kan er weer genoeg prik van krijgen. Is er niets op aan te merken dan!? Ja toch wel, mis een schouderriem en een paar audio presets in de app (equalizer).

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Design/Vormegeving
  • Connectiviteit
  • Accuduur
  • Gebruikvriendelijk

Minpunten

• Geen draagriem
  • Geen audio presets in app

Wesley M 26-06-2023

Krachtpatser in een klein formaat

Geschreven voor: JBL JBLBB3WIFIBLKEP

Wij hebben deze speaker een tijdje mogen testen. We waren zelf opzoek naar een draadloze speaker omdat we onze tuin volledig aan het verbouwen zijn.
Deze JBL speaker heeft ons aardig verrast.
Dankzij zijn 5 ingebouwde speakers waarvan 2 speciaal voor bassen zijn hadden we een mini Tomorrowland buiten.
Hij speelt alle muziek veel beter af dan de concurrenten op de markt, omdat hij ook wifi ingebouwd heeft kan je hem gewoon buiten zetten en meteen muziek beginnen afspelen.
Ook heeft hij een batterij ingebouwd waardoor je makkelijk heel de dag kan buiten zitten met wat muziek.

zeker een aanrader voor moest je een nieuwe speaker zoeken!

Pluspunten

• Wifi
  • 2 bassboxen
  • ingebouwde powerbank
  • 24u batterij

Minpunten

• gewicht (+-7kg)

rjanssen 26-06-2023

Makkelijk te gebruiken krachtpatser!

Geschreven voor: JBL JBLBB3WIFIBLKEP

Krachtig geluid, robuuste constructie en lange batterijduur maken de JBL Boombox 3 de ultieme draagbare luidspreker!

Pluspunten

• Kraakhelder geluid
  • Lange batterijduur
  • Degelijke kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Zwaar

s*************@g******** 25-06-2023

Jbl boombox 3 wifi

Geschreven voor: JBL JBLBB3WIFIBLKEP

Ik vind een hele fijne box om te gebruiken. Er zit goed geluid op! Ook is de kwaliteit van de bass heel goed! Wij wilde deze box testen omdat we zaten te twijfelen om deze box aan te schaffen deze twijfel is nu weg! Batterijduur is hoog